" du är min dröm , ingen annan "

2010-03-21 @ 21:02:39

Det här får bli sista inlägget för idag, ska lämna tillbaka datorn till mami. Ska också noppa ögonbrynen sen gå och ta någonting att äta och sen gå och sova tidigt idag. eller, det blir aldrig så när jag säger det men ska ändå försöka. Imorrn är det tillbaka till plugget, otroligt tråkig dag i skolan imorgon, bara en massa tråkiga lektioner. Men, får väl göra det roligt på något sätt? Vid 18.00- ca 20.00 ska jag jobba i sollentuna centrum med några i laget, det ska bli skoj. innan det har jag ingen aning, slutar 15.45 så jaa, strunt samma.

Eftersom jag inte har någon egna dator, så kommer jag inte skriva imorgon bitti. Men skriver så fort jag får chansen! pusspuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0