egentligen hinner jag inte

2010-03-25 @ 16:28:15
nej, egentligen så hinner jag inte skriva eftersom vi ska åka vid tio i och jag har inte bytt om eller någonting än (!!!) Dagen i skolan har gått hysat fort. Hatade lunchen, åt ingenting och det ångrar jag. Höll på att svimma i trapppan flera gånger, och det kändes som någon hade slagit mig i magen med en stor sten. Usch! Men nu jag har i alla fall ätit potatismos med korv, ( rester )
Vi ska åka och hämta lydia och Cissi, så måste byta om nu.
Efter träningen ska jag packa och kolla på 6an klockan 20.00.
Så vi får se om jag hinner blogga mer idag eller inte,
menmen, ha det bra! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Julia<3

Nu är röstningen igång på veckans blogg, gå in och rösta på din favvorit;)

P&K<3

2010-03-25 @ 17:27:14
URL: http://uaremine.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0