Fixa mig

2010-03-20 @ 11:45:34

Nu ska jag som sagt fixa mig inför matchen som jag aldeles strax ska åka till. Ska nämligen till Ävsjö IP och spela idag. Ska bli super kul, och jag känner mig taggad som fan :D Finns ingen härligare kännsla än att gå ut och spela en match när jag känner sig på topp :) Så ska jag ju spela med mina favo tjejer i laget vilket gör allt änu roligare. tummen up :) Efter matchen drar jag iaf hem till min älskade michis. Vi kommer säkert slänga in lite roliga inlägg tsm. Så fortsätt kolla bloggen för nya uppdateringar. Nu måste jag tyvär sluta blogga eftersom jag måste sätta på mig mina match kläder :)

Puss / astrid :)
 


Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: lite musik å så =D

2010-03-20 @ 16:33:18
URL: http://veronicaberggren.se

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0