God morgon! :)

2010-03-24 @ 07:10:43
Nu sitter jag här i soffan med datorn på soffbordet. Hade tydligen fått ett sms igår kväll att b-engelskan var inställd. Så börjar inte förens tio över nio, suck. Men orkar inte somna om , så får väl hitta på någonting annat skojsigt medans. Ska även äta frukost med familjen today! Det gör jag aldrig, aldrig på vardagarna. Eftersom jag alltid äter innan eller efter. Jag gillar absolut inte onsdagar. Vi har tre eller fyra lektioner innan lunch, och sen två efter. Men nu har de lagt till rytmik också så slutar 35 min senare. Tummen ner för onsdagar!

Slänger in en bild på osminkade mig och tandkräm på en liten finne i facet. haha, sexigt , eller hur? :)

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0