God morgon!

2010-03-18 @ 08:24:20

Sitter här och käkar frulle, två mackor med oboy. Mums! Älskar oboy, (a) Idag orkar jag inte platta mitt hår, så jag ska fixa mod och gå ut med lockigt hår .. :o Kommer säkert banga ur och sätta upp håret, tahahah!
svenska läsning - idrott - ca 2 timmars rast - matte - no Så ser min dag ut idag. och jag slutar fyra! Varför kan de inte bara ta bort den där långa rasten så får vi ju sluta tidigare? Kanske åker hem då, eller stannar kvar, det vet man aldrig. Idag har jag snott min brorsas tröja, igen. snart kommer han säga nej :/


sist jag lockade mitt hår, fast den här gången har jag inte lockat, bara somnat med blött hår (y)

Aja, dagens outfit kanske kommer snart. Ska gå och sminka mig!
kiiiissseeessssssssss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0