hemma!

2010-03-22 @ 20:25:43
Nu är lilla jag tillbaka i hemmet igen. Först drog jag dit tidigare med fanny, jenny och cissi. De åt tacos medans jag satt och tittade på, och snodde lite gran av fanny (a) haha, busig som jag är! Sen exakt klockan 18 sprang vi upp , högst upp. jag med min fot också, inte så lyckat men ändå. Det var faktiskt helt okej, inte super tråkigt. Vi gjorde allt möjligt, paketerade saker. Sen blev vi klara vid kanske kvart i sju eller någonting sånt. Då gick vi och köpa glas, sötaste Fanny köpte en fining till mig :) tack gumman, <3 Sen gick alla till bussen, förutom fanny som skulle med en annan.

På bussen sa Jenny att vi skulle säga "Ett kvistfritt kvistskaft" eller vad man skulle säga. Testa och säg det snabbt, det går bara inte! Sen gick vi till ängen ungefär och fotade en hel del, så min kamera är full med knäppis-bilder. haha, lite kul faktiskt. Vi hade otroligt kul tills vi var tvunga att gå hem. "/ Snackade med sötaste Astrid så min stackars hand blev kall :( Men hon tänker inte komma till skolan imorgon heller den skitungen, "/ Ennu en tråkig dag utan henne :( menmen!

Lägger upp bilderna senare eller imorgon, för sitter vid min brors dator och här vill jag inte lägga upp dom, så tar det på min lillebrors dator.
jaja, har sovmorgon imorgon !!! :D
pusspuss

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Söt header :)

vad tycker du om bilderna i senaste inlägget? :}

2010-03-22 @ 20:31:59
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0