Hemma ;)

2010-03-25 @ 16:13:07

Som sagt, hemma igen. ÅH! jag ligger efter ganska mycket nu eftersom jag har varit sjuk så länge.. Jobbig. Aja, ska iaf sätta mig och plugga. Det blir tyvär ingen träning för mig idag eftersom jag fortfarande är lite små sjuk. Och gissa vad det är för dag idag? :D Jo VÅFFEL DAGEN! ;) så jag och min älskade syrra ska göra våfflor och stoppa i oss. Mums x) Nu väntar tyvär min ENG bok på mig.. Har nämligen prov imoron som jag INTE har pluggat till.. Ajdå :(

Puss / astrid :)
 
 

Thihi ^^ bjuder på den x)


Kommentarer
Postat av: eliise

jo det är bra med mig. Sjuk bara. Självdå? :)

2010-03-25 @ 16:58:48
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0