Hemma

2010-03-18 @ 10:13:44

Ja som sagt är jag hemma idag "/ Känner mig verkligen inte på topp idag. Jag har sovit kanske 2 timmar inatt på grund av hemsk mensvärk. Usch säger jag bara! varför ska vi tjejer få lida genom allt? Tycker iaf att det är grymt orättvist. Men men, har tagit 3 ipren och jag har fortfarande ont :O Det är iaf träning ikväll, så jag hoppas att jag hinner sova och bli av med min värk innan dess. Kanske ska ringa min älskade pappa och fråga om han kan köpa hem donken till mig? Om man spelar fotboll 5-6 gånger i veckan tycker jag att man kan få tjocka sig lite med det x). Vad tycker ni? Aja, nu väntar soffan och en mysig film på mig. Kanske ska kolla på A Cinderella Story?

Någon annan än jag som ÄLSKAR den filmen
?

Puss / astrid :)


ett bra film tipps för er som inte har sätt den. ( gammal film, men sjukt bra )


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0