Hinner skriva lite...

2010-03-17 @ 06:27:24


 (gammal bild från i sommras)



eftersom att jag har gått up i tid idag.. Det var inte kul att stressa som jag fick göra igår, usch på stress säger jag bara. Men idag kommer jag inte ens ha en chans att missa bussen. Tummen upp på det :). Jag skulle ju åkt och köpt en ny hårfön med pappa igår. Men jag glömde bort det och åkte till täby med michis istället.. Fy på mig. Men men, nu ska jag iaf gå och fixa mig det sista och slänga i mig lite fruskost. Har inte bestämt vad jag ska ha på mig idag, så det får bli en bild på det senare idag.

Puss / astrid :)


 


Kommentarer
Postat av: djustd

sv:absolut! Ni har ju jätte fin blogg! :) kram!

2010-03-17 @ 23:18:51
URL: http://djustd.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0