home again

2010-03-17 @ 22:47:30
nu är jag tillbaka efter en reäl träning. Hård, tuff , jobbig men roligt. gasch, jag älskar att träna!
jag har duschat och sitter här och äter risgrynsgröt.. mår fruktansvärt illa och ska gå och lägga mig. Imorgon börjar jag 09.20, så har sovmorgon vilket är otroligt skönt! vad mer har jag att säga ? jo, jag slutar fyra imorgon, och har träning kvart över fem så vi får se om jag hinner blogga eller inte, men jag ska försöka :)
Ja, va mer har jag att säga? ingenting, förutom god natt bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: Ludde

Sv: Haha, det förstår jag:P Hur har veckan varit annars då?:)

2010-03-17 @ 23:20:28
URL: http://garcons.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0