Internet har fuckat sig...

2010-03-15 @ 22:05:28
Så jag har inte tillgång till min dator, men slänger in ett inlägg lite då och då :) men medans mitt internet inte funkar kommer michis att blogga mycket mer än vad jag gör x). Aja, nog med det. Jag var ju och shoppade med mamma igår och köpte en hel del nya kläder. Var riktigt mysigt faktist. Tummen up, haha :) Åh har stor ångest just nu, har ett matte prov imoron som jag hae glömt att plugga till.. Så måste nog sätta mig med det nu. Men innan jag börjar plåga mig själv slänger jag in lite bilder på mina nya iköp :)








(förlåt för dåliga bilder, men min blixt på kameran funkar inte.. :( så dom här får duga så länge:) )

Jeans leggings: HM
Jeans Jacka: VILA
Shorts: HM
Vitt linne: VILA
Blått linne: HM

Jag har också köpt ett par skor men har glömt att ta bild på dom. Men det är ett par blåa tyg skog. Lovar att jag laddar upp en bild på dom så snart som möjligt, hihi. Men just nu väntar matteboken på mig.. :(

Pussar och kramar / astrid :) 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0