Internet igen :D

2010-03-17 @ 16:48:46

ÅH! Jag är verkligen glad nu för jag har fått igång mitt internet :D. Snacka om att jag är grym.. *HOST HOST* Idag har varit en väldigt stressig dag. mycket springa och stressa, så nu är jag verkligen super trött. Jag somnade på min lektion idag... hehe.  Hade också ett möte med kuratorn idag. Det gick ganska bra och jag slapp hela min slöjd vilket var super bra. Det är nämligen så att min slöjd lärare har något stor emot mig :S Ikväll så är det fotbolls träning på bosön (lidingö). Ska bli kul att träffa tjejerna i laget igen. Har inte träffat dom på 3 dagar nu.
Men nu är det så att min pappa tycker jag ska komma och göra en salad till middagen, lite nytig måste man ju få vara. Så jag antar att jag får ta och göra det. 
                                                               
                                                                      Puss / astrid :)         


                                                  


Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

Hej! =) Allt bra?

2010-03-17 @ 17:59:00
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

kul att ni har öpnnat en blogg tillsammans! =)

2010-03-17 @ 18:12:19
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0