jahap...

2010-03-22 @ 12:48:53

då är man sjuk igen. Sitter nu hemma med feber och är genom förkyld, usch :( Har iaf hunnit kolla på The Woman idag, den var väll sådär. Inte precis nån jag skulle tipsa om. Men men, idag skulle jag ha jobbat på centrum med några tjejer från laget men eftersom jag är sjuk får jag skippa det (tråkigt). Min älskade pappa har varit hemma och fixat lite lunch åt mig, fast jag åt nästan inget. Nån annan än jag som inte kan äta när man är sjuk? :O Nu ska jag iaf ta och krypa ner under mitt super sköna dun täcke och mysa framför tvn. Usch jag tycker verkligen synd om mig själv. 
 
Förlåt men orkar inte slänga in en bild. Så ni får helt enkelt klara er utan en. 

Puss / astrid :) 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0