Jobbig dag..

2010-03-31 @ 17:24:34

Idag har varit en jobbig dag, det har hänt massor av saker som jag inte kommer ta upp här på bloggen. Aldeles för privata saker (så fråga inte, kommer ändå inte svara). Har varit mycket med michis idag, tummen up :) Har varit en duktig liten flicka och gjort klart min ENG bokraport som ska lämnas in imoron.. Sen är det ju PÅSKLOV! Åh så skönt det ska bli, behöver verkligen ett lov nu. Är så grymt trött på skolan. Aja, min mamma tycker att jag ska komma och kolla på tv med henne. Så ska nog göra det. Hihi ^^ Jag slänger iaf in lite bilder från imorse.

Puss /astrid :)


Thihi^^ jag och mina drick yogurtar x)
 


Dagens outfit :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0