Middag

2010-03-23 @ 18:36:30

Har precis ätit middag med familjen. Jag åt inte så mycket eftersom att jag är sjuk. Men mamma tvingade i mig lite ris och kyckling. Kännde faktist inte hur mated smakade, men den var säkert god. Ska försöka få tag på michis men hon är ju på träning. Måste prata av mig lite! Har ju varit hemma i 2 dagar nu, så är verkligen på prat humör x) Ska gå och umgås lite med min storasyrra nu.

Puss / astrid :)
 
 

Har jag sagt hur grymt mycket jag älskar Michis? hon är fan den underbaraste tjejen jag känner! du gör så jag orkar gumman, du är min styrka. Du gör så att jag går up på morgonen. Älskar verkligen dig stumpan<3


Kommentarer
Postat av: Liiv

SV: Okej, så bra :) Jo det är fint :)

2010-03-23 @ 18:42:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack:) nä jag sitter o kollar på 2½men haha, dudå?:)

2010-03-23 @ 19:58:20
URL: http://cinderellawidnofella.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0