Morsning korsning

2010-03-23 @ 10:16:24

Nu vaknade jag. Mår faktist hygligt idag. Vet inte om jag fortfarande har feber, tror inte det iaf :D . Så det kanske får bli skola för mig imoron. Hoppas verkligen det, det är ju så trist att bara gå hemma. Det är lite jobbigt för min del. Jag har matteprov idag som jag missar, så jag kommer behöva ta igen det på en sovmoron -.-'  Men men, jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Några bra förslag? :)  Aja, ska gå och plugga på lite SO  nu... (trist -.-) men det är ju sånt som måste göras. ;)

Puss / astrid :)

 
 

(bodde utomlands i Dubai förut)


Kommentarer
Postat av: jessica

Jora det är suipper:)! sj?

hoppas du får en fin tisdag.::

2010-03-23 @ 12:25:10
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej jag gör inte så mycket, väntar på ett samtal bara=)

2010-03-23 @ 13:11:22
URL: http://lillpluppen.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0