nattinatti

2010-03-18 @ 21:04:46
vampire diaries var extremt bra! gasch , jag typ älskar det (a) aja, nu är det i alla fall slut och min söta lillebror fixade två bullar till mig, mums =) Men nu tänkte jag börja fixa mig till läggdags, eftersom jag är så otroligt trött och behöver sova. Skriver inte imorgon bitti, kanske i skolan men efter skriver jag iallafall! :)

helgplanering :

imorgon : Träning 16.30-17.30 innan vet jag inte, kompisar förmodligen och på kvällen får vi se vad jag orkar.
lördag: match samling 13 . Astrid följer med hem och vi ska ha kul & träffa folk. Mamma och rickard ska på fest så mormor och morfar kommer.
söndag: Cup samling 14.15 i åkersberga. Om någon bor där kan väl de komma och titta ? :)

Hur ser eran helg ut?
Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: emma.

God natt :)

2010-03-18 @ 22:13:56
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Ludde

Sussa sött!



Sv: Hehe:)

2010-03-19 @ 00:32:36
URL: http://garcons.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0