ppuuuuuuhh

2010-03-21 @ 18:45:08
Jag är helt slut! ni anar inte hur trött jag är, puuuh säger jag bara. vi åkte ju i alla fall till åkersberga ip och spelade match. Planen var full med snö, det gick knappt att spela men två matcher fick vi spela iallafall. och mer behöver jag ju inte säga eftersom astrid redan har skrivit. Men vi vann i alla fall cupen, det var roligt. Men jag gjorde illa foten, det var inte lika roligt..

Direkt när jag kom hem så duschade & bastade jag och direkt efter det åt jag. Nu tänkte jag kolla på andra avenyn, eftersom jag missade i onsdags eftersom det var träning.
men, skriver snart! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter trevligt,grattis till cupvinsten.

2010-03-21 @ 19:21:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0