sista inlägget för ikväll.

2010-03-18 @ 20:47:56

För min del kommer det här bli det sista jag skriver idag. Måste nämligen gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag knappast har sovit något. Skriver helgens planer lite snabbt.
 
Imoron: Träning. sen får det bli en lungn hemma kväll för min del "/
Lördag: Match, sen drar jag till michis och har det roooligt.. Som vanligt altså :D
Söndag: Cup i Åkersberga, så om ni bor där kan ni ju alltid komma och kolla? ;O

Aja, det var väll allt, har säkert glömt skriva nåt. men men :) God natt bitches<3          
puss / astrid :)
            

             
  


Jag älskar min stora syster enormt mycker. tack för att du finns <3


Kommentarer
Postat av: - JAG ÄR COOLARE ÄN JAMES BOND ;

- söta bilder!

2010-03-18 @ 21:02:43
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0