Skriver åt michis

2010-03-19 @ 20:01:09

Michis har inte haft tid att skriva idag på grund av att hon har haft fullt up med annat. Hon har iaf sagt att hon lovar att skriva imoron, eller kanske ikväll ;) vem vet? Jag har precis ätit middag och är propp mätt. Jag åt kött med potatis. mums :)  Kvällens planner är inte så trevliga. Ska spendera min kväll med mamma och pappa.. men men, man får göra det bästa av det, right? Nu ska jag iaf sätta mig framför tv och kolla på en film. Har inte bestämt mig vilken jag ska se på. Det bli säkert nån bra iaf :).

Hur ser era planner ut för ikväll? :)

 Puss / astrid :)


 
 Bild på mina bebisar Michis
(till vänster) Julia (till höger) :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0