slappmorgon

2010-03-24 @ 08:17:47
Jag har verkligen bara tagit det lugnt nu på morgonen. Inte stressat ett dugg, inte ens frukosten! Asså, jag äter alltid fort. Fråga astrid, hon brukar få stoppa mig.. Jag vet, det är inte bra men ibland är jag alldeles för stressad eller att någonting annat är viktigt. Någon som har ett bra tips på hur det kan försvinna? Isåfall behöver jag det verkligen. Jag är i alla fall nästan klar, ska bara borsta tänderna och lite småsaker, sen är jag helt klar :)
Slänger in en söt bild på mig och min lillebror som jag tog för några sekunder sen!
Nu ska jag borsta tänderna och lämna tillbaka datorn. Vi hörs när jag kommer hem!



och så dagens outfit. Min mun ser cp ut, jag vet.  ingen bra bild men tog med webben.
Mammas tighst
svart grejsemojs
vitt linne
svart t-shirt
svart kofta

Kommentarer
Postat av: hermy

hej har har byt blogg:) till hermy.blogg.se

2010-03-24 @ 08:42:10
URL: http://heeermela.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0