Snabbt inlägg

2010-03-16 @ 07:11:36

Som sagt, det får bli ett snabbt inlägg. Jag ska ju iväg till skolan också :) Men min hårfön har bränt upp och mitt hår är fuktigt.. Så jag kan INTE platta eller ngt på typ 20 min :O Det kommer bli stressigt för mig.. usch. Men sån tur är har jag iaf bara 3 lektioner idag :D Dagens outfit fick bli en grå tjocktröja med ett par jeans. Orkade inte fixa mig super snygg idag x). Nog med det, kollade ut ur fönstret idag och såg att det var mulet.
GE MIG SOMMAR! :) 

Puss / astrid :)


                                                                     
Gammal bild på mig när jag gick i 5an :)


Kommentarer
Postat av: nor ;)

va gullgt ! :D

2010-03-16 @ 19:19:21
URL: http://norshah.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0