täby centrum som sagt.

2010-03-16 @ 20:20:02
Tjenispenis! Tror inte ni vill höra om min underbara skoldag.. Jag och astrid har iaf letat efter Linus hela dagen eftersom vi ska boka tid hos honom med en lärare angående en grejsemojs. Men hittade aldrig honom! Panik säger jag bara. När man väl behöver honom hittar man inte honom. Skitsnackat om det! Sista lektionen var so, = Soprov. Tror ni jag kunde det? Njaaa... Blev nog godkänd, hoppas jag iallafall, för pallar inte omprov :S

Sen drog jag och astrid till täby centrum och åt först på donken, och träffade en massa folk. Rätt mysigt faktiskt , tihi. Sen drog vi hem vid halv sju, kom hem vid sju och åt. Vi hade grodd-tävling, så video kommer som astrid sa.. Haha!

aja, den kommer när skiten har bearbetats klar ? eller vafan den gör.
pusspuss!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0