Täby centrum

2010-03-16 @ 20:00:55

Tja, som sagt. Var i täby centrum med min bebis idag. Vi träffade lite människor och såg 3 super ÄCKLIGA fjortisar. Jag driver inte, dom såg verkligen för jävliga ut. Michis och jag har också haft grodd ätar tävling under middagen hemma hos henne. Super roligt faktist. Michis kommer ladda upp en video på det senare. Nog med det. Jag har lite frågor som jag vill ställa er läsare. 

1. Vad tycker ni om våran blogg?
2. Vad ska vi ha för att göra det roligare och interesantare att läsa?

Svara gärna så att vi kan förbättra och göra det så roligt som möjligt för er att läsa.. thihi :)


 
   Bild från michis land :)

Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0