tjenixen

2010-03-16 @ 08:46:34

god morgon kanske man ska säga? usch, klockan är bara tjugo i nio, jag vill sova "/ men skolan är typ mitt jobb? Kan man inte få bestämma vilket jobb man vill ha eller? (a) då skulle jag lätt ha valt något annat. vafan snackar jag om? ups... haha! Nu sitter jag här, nästan klar för att åka till skolan. Min buss går 09.04 eller 09.11. Beror på vilken jag vill ta, så vilken vill jag ta? jag har ingen aning..

sitter iallafall här och dricker en Resource med banansmak och lyssnar på musik. Smakar faktiskt inge vidare. Asså det var Farfars för farmor hade köpt hur mycket sånt här som helst till honom, så alla barnbarnen fick dela på allt eftersom han dog förra måndagen. menmen, färdigsnackat om det !

menmen, nu ska jag faktiskt göra någonting annat innan det här blir för långt, för jag vet knappt vad jag pratar om. men vi hörs, :)

dagens outfit fick bli
sebbes tjocktröja
ett gult linne jag fick av astrid
grått linne
sidentighst

inte så snyggt men jag orkar ingenting annat idag... :o


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0