14-0

2010-05-15 @ 13:49:57
Har spelat match mot enskede och tyvärr så förlorade vi med 14-0... HAHAHHA, om ni gick på det så är ni dåliga! Vi vann faktiskt med 14-0 och lilla jag gjorde faktiskt ett mål. Stolt, nej men haha ! Efter matchen stannade astrid, jag, mamma, emilia och leon och käkade på donken , tjocka som vi är. men det var otroligt länge sen jag åt där, så ja , det händer inte så ofta så man får väl ta det som en belöning? Matchen var faktiskt ganska tråkig.. Spelade mittback med Frida, och vi fick aldrig bollen. När vi väl fick bollen skulle man vara glad. tihi!

Nu sitter jag i min säng och ska hoppa in i duschen sen vänta på att astrid ska komma. När hon kommer ska vi bada i vattenspridaren och hoppa studsmatta, ska faktikst bli kul. Men nu måste jag sätta fart! Känner mig inte så fräsch om man säger så, svettig och usch. Men som sagt ska hon sova här ikväll, så det lär ju komma bilder.
Vi hörs! pussar.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0