3 Doors down - When i´m gone

2010-05-08 @ 17:46:52
Den låten sitter jag och lyssnar på nu, jag själv tycker att den är otroligt bra!
Ni anar inte hur mycket jag har varit med om sen jag skrev sist. Det började ju med att jag tränade igår, och direkt efter det åkte vi till landet. Först tog vi det bara lugnt, sen vid halv tio gick vi upp till gula huset där Tord och Gittan bor. Där var Patrik, Rickard, Annika, Pappa & Cina. Jag kan bara säga att min släkt har en otrolig humor, allvarligt. Satt nog och skrattade nonstop?

Sen vid elva kanske gick vi alla ner till oss satt Tord och Gittan kunde sova. Så hos oss blir det mycket snack och ja, vad mer? Vid tolv ville jag och julia gå ner till bryggan, så annika och cina följde med. Det slutade med att vi lekte mörkerkull i typ en timme! haha, har nog aldrig haft så kul med två vuxna människor. Tillslut så gick vi in till rucklet där Patrik och Rickard var. Så det slutade med att vi hade brottningsmatcher och de visade oss vad vi skulle göra om vi blev överfallna, så akta er, jag kan självförsvar! Sen kom vi hem till oss vid halv två och gick och la oss.

imorse gick vi upp vid halv tio och åt frukost och sånt och sen gick vi ut och jobbade! Det var ju städdag i hela området, så alla städade på olika sätt. Faktiskt ganska kul. Vi fick åka släp efter våran lilla traktor, haha och vi körde extremt mycket fyrhjuling. Fast man kan ju säga att vi var mest hos hästarna, tihi :$ Sen skulle Julias pappa och storebror komma, så vi tog fyrhjulingen och körde ända bort till mormor och morfar ! Har aldrig kört det förut med den, eftersom vi egentligen inte får det.
Tillslut så kom dom och vi åkte tillbaka och grillade hammburgare. Sen gick vi hem och städade och tillslut åkte vi hem.

slänger in massor av bilder!









Jag lovar, vi drack ingenting. Vi byggde den imorse när vi skulle väcka Patrik och Rickard :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0