<3

2010-05-17 @ 22:07:48
Blir verkligen trött på skolan. Idag var det hur fint väder som helst ute och de tvingar oss att sitta inne i ett klassrum där det inte ens går att öppna fönstren ?! Smarta jag satte på mig short imorse, så hade short och en t-shirt. Enkelt och snyggt, haha. Flaschade mina snygga ben , speciellt mitt snygga blåmärke. Alla frågade vad jag hade gjort, ganska irreterande x) menmen! Får väl skylla mig själv, taha.
Skoldagen gick seg men samtidigt inte, konstigt. Efter skolan drog jag iaf till sportfältet med Astrid och Julia, sen kom lukas och till sist kom Ralle. Vi spelade lite fotboll och ja. Sen drog vi brudar hem till julia och käkade, eller astrid käkade inte men ändå. och sen drog vi vidare till vallen och träffade dom igen och sen drog vi hem. ganska najsig dag faktiskt! Jag har iallafall målat tånaglarna och sitter och lyssnar på musik. Funderar på att sova, men orkar inte.
Imorgon har jag sovmorgon till halv tio fast jag slutar halv fyra - tummen ner... Men efter skolan kanske en skojsig sak händer sen har jag träning.

jaja, ska inte trötta ut er mera!

Kaninerna vi matade =)



bilder från igår!




Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0