4-0

2010-05-02 @ 17:31:26
Som Astri skrev så vann vi med 4-0. De sög, säger jag bara. Bollen var hela tiden på deras planhavla, tror våran målvakt fick röra vid bollen ca 4 gånger. De var jättedåliga förlorade! Efter vårat första mål så började deras toppar säga att deras lag sög? Hallå, vem gör sånt? Om man vill bli bättre kan man ju inte ha den inställningen? Då kommer man ju absolut ingenstans! Jag gjorde iallafall ett mål från halva plan rätt in i högra krysset, eller målvakt snuddade vid den men den kom in iallafall., stolt (a) och jag är lixom mittback? haha!

Jag är hur seg som helst, vill bara sova. Det känns som om jag är på jättedeppigt humör "/  Tror jag ska lägga mig ner och kolla på nånting på datorn. Jaou, så får det bli. Pussen!

en bild från valborg!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0