Adam Tensta!

2010-05-26 @ 13:00:45
Just nu sitter jag i skolan, i korridoren idag igen, haha. Ramlade i trappan när vi gick upp, varför lyckas jag alltid? Dagen har iallafall varit helt okej. Började med sovmorgon så började tio över nio. Sen hade jag mattelektion till tio över elva, med en rast på tio minuter. och nej, jag klarade det inte. det var hur hemskt som helst, slutade med att jag satt och spelade mobilspel med Kim, taha.

Juste, Adam Tensta var i min skolan när jag hade lunch, coolt va? haha, nej inte ett dugg. x) Har mentorstid & svenska sen slutar jag, och då ska jag åka och handla i stinsen med pappa och sen drar jag hem och då kommer astrid nångång och äter hos mig sen ska vi dra på match. Så kommer nog förmodligen inte bli några mer inlägg förens ikväll, eller jag vettefan. Aja !

nu ska jag försöka vara social, Pusspuss!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0