åh va det är skönt åh va naken dingla med snabeln åh vifta med baken...

2010-05-30 @ 19:47:19

Sitter hos Astrid och lyssnar på våran nya favorit låt! Min buss går om ca en kvart så ja. Vi drog hem till Lukas och gjorde inte så mycket, låg på studsmattan och snackade och hade det mysigt. Sen gick vi hem och Astrids föräldrar hade köpt pizza så vi har ätit oss tjocka igen. Kommer hem ca tjugo i nio och så kan jag logga in på datorn och lägga in alla bilder och skriva om våran helg. Om jag inte måste städa mitt rum som jag förmodligen måste eftersom jag slängde ut hela min gardurob i fredag, tihi!

Slänger in en video och våran låt. Kolla på hela, han dansar fett sexigt ! eller inte...


Kommentarer
Postat av: nor

ni borde låta julia att gästblogga oftare :D <3

2010-05-30 @ 21:44:07
URL: http://norshah.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0