aj jävlar..

2010-05-09 @ 17:21:56
Som astrid skrev så slutade matchen 3-1. De var inte alls bättre än oss, det var vi som hade för dålig attityd osv. och på tal om det, domaren var ju inge vidare. Direkt när vi rörde dom så blåste han av och gav dom frispark. Men när dom rörde oss så blåste han inte av. En tjej sparkade mig, samma tjej knäade mig på låret så jag har fått en lårkaka, och en annan tjej glidtacklade mig när jag sköt så jag har två lårkakor (y) Det gör så fruktansvärt ont, kan knappt gå.

Har precis badat, rakat bena osv och ska lägga mig i sängen och kolla på weeds. Börjar bli sjuk, så ska se till att inte bli det. Vi hörs, pusspuss!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0