ajjjjjttsccchh

2010-05-13 @ 17:30:49
Nu har jag tesat att göra ett videoinlägg för första gången, och det känns bara så lööööjligt. Som om man sitter och pratar med sig själv, vilket jag gör ibland men ändå! Vad har hänt idag ? Jo, jag, Emilia och Ina cyklade dit där hon är barnvakt, eller vad man nu ska kalla det. De har kaniner och just nu är de bortresta så vi matade kaninerna och sådant. Sen cyklade vi tillbaka och efter ett tag åkte jag, mamma, emilia och leon till sebbe's match. de vann med 2-0, men vi tittade bara ca 20 min kanske. Har sett på true blood också och nu gör jag ingenting, väntar på att maten ska bli klar. Jag har så fruktansvärt ont i nacken, ni förstår inte. Var nog inge bra att sova på golvet inatt, höhö.


tagen för kanske 5 sek sen. har en värmekudde runt nacken btw.

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0