Är så otroligt glad.

2010-05-07 @ 20:01:41

Livet är verkligen på topp just nu. Har världens underbaraste kompisar och världens underbaraste kille. Älskar er alla så otroligt mycket. Ni gör mig så glad <3

(Tyckte jag behövde få ut det)

jaja, jag har precis ätit middag. Det var ganska äckligt.. men men. Mamma kom hem idag, har saknat henne så mycket. Hon har nämligen legat på sjukhus eftersom hon operererade sig. (personliga själ) men allt har gått bra och det är så skönt att hon är hemma igen. Det är verkligen tomt i huset utan henne. Jag älskar dig mamma.
Det får bli en lungn hemma kväll för min del ikväll.. känndes som att jag skulle vara hemma med mamma ikväll. Men imoron kommer iaf Celine älskling hit och sover. trevligt. Nej nej, nu börjar detta bli långt. Ska inte tråka ut er mer.

Puss / astrid :)

 


Kommentarer
Postat av: nor

vem e du tsm me ? :) <3

2010-05-07 @ 22:02:15
Postat av: astrid

svar :



Ralle :)<3

2010-05-08 @ 00:32:22

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0