Astrid är sjukling.

2010-05-25 @ 20:54:10



Som sagt har jag varit hemma från skolan idag, har nämligen varit sjuk. Drärför jag inte har skrivit så mycket, jag har mäst sovit. Men nu skriver jag! Michis har ju iaf skrivit en hel del idag, så hoppas det duger. ^^ Just nu sitter jag och snackar med min älskade Rasmus.. haha, han är lite små tokig.. ^^

Just det, jag fattar fan inte varför du ska lacka sönder på mig när jag inte har gjort ett jävla skit. Det var fan inte jag som gjorde något, så du kanske inte ska anklaga människor som inte har gjort nåt före du är säker :S Gaah, hatar verkligen dig. Ditt äckel!
(fråga inte vem det är till, för ni kommer inte få ett svar)


Nu ska jag nog ta och dricka en kopp te, jag har ont i min hals.

Pussi / astrid :)


 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0