@ b-engelskan

2010-05-21 @ 08:27:08
Just nu sitter jag på b-engelskan och har hur tråkigt som helst. Tror att jag är klar men jag vet inte. Orkar inte kolla heller. Idag vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och skrek att jag hade försovit mig en halv timma, men smidiga jag hann iallafall :) Har bara tre lektioner idag, sen lunch och sen har jag friluftsdag. Jag och Astrid ska nog träffa Elsa eftersom vi ska till vallen, den bruden är skön säger jag bara.

Om min lärare ser vad jag gör kommer jag säkert på avstängd från skolan datorer och bli av med min mobil, eftersom jag sitter och smsar och är inne på facebook och bloggen. Hahah!
nej, nu kommer hon.
byebye!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0