Dålig update

2010-05-23 @ 14:49:25

från min sida. Men igår sov Sofia älsklingen hos mig och vi satt verkligen inte vid nån dator. Efter michis och julia hade lämnat oss igår kväll (snyft) tog sofia och jag ett par filtar,ljus och en kopp te var och satte ute på terasen i ungefär 4 timmar och snackade. Det var verkligen hur mysigt som helst.
Jag, kom iaf precis hem edsbacka, vi firade min farmors födelsedag eftersom hon fyllde 75 år. Det var verkligen mysigt mysigt.
Det är iaf match idag, samling kl 16.00 på sportfältet, och jag är hur taggad som helst. Hoppas bara inte den blir inställd på grund av skit vädret.. "/

Här kommer iaf lite/många bilder från en obeskrivligt mysig kväll igår :)








Där fick nu liten smakbit av hur mysigt vi hade med musik, mat och snack igår :)

Puss / astrid :)


Kommentarer
Postat av: soofia h

hahahha,ser ju ut som en dränkt igelkott som har börjat odla hår.. obegripligt :) haha nej men härligt kväll vare, dock såg man ju ut som man gjorde :(

2010-05-24 @ 18:43:57

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0