Dåligt luktsinne för humor:D?

2010-05-29 @ 13:25:24

hej igen, haha nu ska jag lägga in massor av bilder och jag ska berätta mer om vad jag ska gör idag. idag ska jag vara med sofia igen :D så vi ska till en av hennes klasskompis, och ha myskväll och så mysigt=) sen då typ snart ska jag till bia. sen ska jag duscha och göra mig klar för i kväll. nu då ska jag lägga in massor av bilder kul kul :)


haha mmichis och jag förra året=)

när vi åt kebabpizza för inte så länge sen.

haha så här rött hår hade jag förut, de vart lite fel :S

och en avslutningsbild på mig, hahah jag vet att jag skrev massor med bilder, men jag trodde jag hade mer-.-


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0