det är du som gör mig glad, <3

2010-05-19 @ 22:19:41
alltså jag är så sjukt glad! Det finns inget mer att säga om den saken. Hos doktorn gick det bra, fick nya salvor, jiho. Pappa körde mig hem och jag hämtade astrid, sen drog vi till bussen och stack hem till Lukas. Där gjorde vi inte så mycket, kollade tv, hoppade studsmatta och lite sånt. Sen drog vi på hans träning men vi drog hem och åt mitt i allt och sen drog vi tillbaka. Då kom även Julia, Albin, Sofia, Sanna & Lollo. Han hade dubbla träningar så han var inte klar förens halv nio :( Men då väntade han på bussen med mig och sen drog jag hem.
nu ska jag kolla på true blood och sen sooooooova !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad andvänder du salvor till????

2010-05-20 @ 14:08:12

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0