Firade min birthday idag ;)

2010-05-13 @ 19:33:38

Som sagt firade jag min födelsedag idag med hela tjocka släckten ^^ Det var tårta god mat och härliga människor. Är verkligen propp mätt. Känner mig som en tjockis.. hehe.  Älskar alla så mycket. Så fick jag jätte söta kläder och massa pengar. Kommer bilder på allt i slutet av inlägget. Men min farbror, farmor och farfar är fortfarande kvar så jag ska vara lite social nu..

Puss / astrid :)


Grymt bra tårt val jag gjorde i år iaf ;) Dom var super goda! MUMS!








Fick inte så mycket i år.. Men fick iaf min mobil som jag ville ha. Så fick jag ju 2000 kr som jag kan köpa vad jag vill för och lite kläder osv 

TACK FÖR ALLA UNDERBARA PRESENTER! :)

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0