FÖÖÖÖRLÅT!

2010-05-18 @ 22:41:57
åååhh herregud! Har inte skrivit någonting på hela dagen, verkligen förlåt för det! Men har inte haft någon tid överhuvudtaget. Först var jag i skolan och vi hade hemkunskap på mrogonen och backade pizza, tihi. Blev faktiskt gott. Sen har vi alla möjliga lektioner men slutade halv fyra. Då kom min älskling Lukas till skolan och mötte upp mig, sen drog vi hem till mig och kollade på hockey och gjorde inte så mycket. Sen åt jag och sen drog vi till sportfältet men var där kanske fem min sen drog jag hem igen och bytte om och sånt skit. Sen drog jag på träningen och den gick uberdåligt! Lukas och Ralle var där och tittade på träningen så efter gick vi och sa hejdå och sen åkte jag hem och duschade.

är jättehungrig, ska äta mitt äpple, tihi. skriver senare!


baby <3

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0