friluftsdag

2010-05-21 @ 15:36:08
åååhh vad jag är trött! Var inte ens med på själva "friluftsdagen" men var ändå där, tihi. Orkade inte. Jag, Astrid & Julia var med Ralle, Lukas & Beijer istället och sprang omkring med dom. Vi hade också vattenkrig, föörsta i år (y) Nej men den här dagen har faktiskt vara helt okej, faktiskt nästan perfekt.. nästan perfekt till en sak hände, så jag, Astrid åh Julia drog upp till busshållsplatsen. Ringde min söta pappa så han hämtade oss och körde hem oss alla till var och en. Just nu sitter jag hemma hos mamma, ska packa, duscha, och lite sånt sen kör mamma mig hem till pappa. Efttersom pappa fyller 50 år idag så ska vi tydligen äta på pizzerian men jag vill inte, vill inte äta pizza.

jaja, vi får se hur vi gör. Känner att jag verkligen behöver duscha nu, känner mig inte alls fräsch nånstans.
Skriver senare!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0