gasch vilken dag.

2010-05-16 @ 21:51:06
allt började med att jag och Astrid åt en jättegod frukost, varma mackor med ost, skinka, tomat och organo eller vad det nu heter. den dära kryddan ni vet ? :) aa iaf. sen duschade vi och fixade oss och sånt och vid två åkte vi till sollentuna centrum där astrid köpte lite smariiiga saker som hon redan har visat er. jag har köpt ett par solglasögon jag också :) tihi. Sen köpte hon en smoothie och vi gick till bussen, vi missade den med 2 min och fick vänta i en halv timma. Fanny baby kom gående så vi var med henne tills hennes buss kom.

sen kom våran buss och vi åkte till sportfältet och kollade på Ralles match, de vann med 6-0 och spelade jättebra :) Sen kom Julia och sofia ner och vi satt och väntade på att killarna skulle duscha klart. Sen kom ralle, Lukas & salmon tror jag iaf att han hette. Vi har skojsigt och tillslut gick vi till konstgräsplanen och tittade på astrids systers match. Sen drog alla förutom jag, lukas & salmon så vi spelade lite fotboll och jag kom hem vid tio över nio. har hunnit äta och ska gå och fixa lite små saker nu.

Skriver senare ! Juste, hann ta lite bilder innan kameran dog, så dom får ni när kameran är laddad. :)

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0