God morgon (:

2010-05-02 @ 10:58:04
Mamma väckte mig kvart i tio eftersom hon ville att jag skulle äta frukost med henne och Felix. Äter aldrig frukost med dom längre, så det var faktiskt rätt så mysigt. Satt och snacka om skolan och ja. En sån sak skulle jag jättegärna vilja göra varje dag, men tyvärr så händer det jätte sällan. Vill att det ska hända oftare "/ Menmen! Elsa
kommer och hämtar mig 11.30. Och jag sitter fortfarande i sängen med pjamas så när jag har skrivit klart detta inlägg så får jag lov att sätta fart. Har ju som sagt match på Essinge, i 95serien. Tror att det kommer gå ganska bra, vi har toppat lag och vi har en 94a målvakt, som även har fått pris eftersom jag tror hon tränar andra målvakter? Nått sånt var det. Hoppas på det bästa i alla fall!

Önska mig lycka till, puss på nosen!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0