Grattis kusinvitamin!

2010-05-14 @ 20:53:06
Nu har jag varit och tränat, gick faktiskt sådär. Inga bra med andra ord. Inte på topp, inte taggad, ingenting. Faktiskt ganska synd eftersom träningen faktiskt var bra! Direkt efter det åkte jag hem, duschat och åt och sen åkte hela , jag menar nästan hela familjen till min älskade kusin! Han fyller 13 år idag :) Så där var det massor av folk, t ex min mormor och morfar. Vi var iaf där till ungefär åtta och sen åkte vi hem.. Sitter och kollar på talang, men just nu är det reklam. Ikväll blir det sängen tidigt för mig. Har match samling kvart i tio imorgon bitti så sooooova.
Efter matchen så ska jag vara med astrid sen ska hon sova hos mig :) myyyssiiigt.

Han hade fått en groda, EN VATTENGRODA? USCH!





Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0