Guuuuuuud! vad alla var snälla!

2010-05-30 @ 03:35:24

okej, nu är jag hemma dåra, hade de jätte mysigt, förutom skräckfilmen, den var inte kul, vi kollade på fredag den 13. jaja. har inte fått något sms från michis eller astrid, då ligger säkert och sover nu så jag messar då inte. hihi. men jag är fett skriv sugen. och kvällen började lite konstigt, jag var ju dock lite blyg, hihih men sen hade vi skit kul.

 haha sofia skrev nyss till mig: collide-howie day. nånting. haha jag ba: bra film!. haha hon ba de är en låt haha, jag visste att de var en låt orkade bara inte lyssna på den-.- men men nu lyssnar jag på musik chattar med sofia och har de lite socialt. imorgon är det söndag. vet inte vad jag ska göra då. gör väll något trevligt =)

 jaja men jag vill lägga in fett mycket bilder sen vill jag lägga in video inlägget jag skulle lägga in, haha gjorde fett mycket fail saker, blev skit irreterad, för jag blinkar hur sakta som helst. haha slow tix. aja men nu vart de tråkigt.




gjorde en vidoe ist, hihi tog skit lång tid att göra den, tog typ två timmar hahah =)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0