hejsanhoppsan!

2010-05-13 @ 12:37:08
Här sitter jag, helt ensam. Nej faktiskt inte. Emilia, Mamma & Leon är hemma :) Resten vet jag inte, haha. jag är genomförskyld och har ont överallt. Jag har stöööörsta blåmärket på mitt knä, det är heeeeeeeeeemskt. Igår hade jag jättetrevligt. På kvällen kollade vi på fame som astrid skrev och åt glass, godis, chips & dip och drack läsk. Den filmen var faktiskt hur bra som helst! Jag fick iaf skjuts hem imorse eftersom de ändå skulle åka och köpa tårta. Så, nu har jag ätit, packat upp väskor och laddat upp alla bilder på datorn. Idag skulle jag ha fikat med en gammal kompis, men så blir det nog inte. Så, jag får hitta på något annat. Det får vi se!

Lägger upp alla bilder i ett annat inlägg ;D
Fast ni får en bild på blåmärket nu :)
Ser värre ut i verkligheten!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0