hemma igen

2010-05-24 @ 19:08:27
Nu är jag hemma igen efter en lång dag, tihi. Fast den har faktiskt varit ganska rolig. Skolan gick väll helt okej, ska väll inte klaga även om man verkligen vill det, haha, hoppas ni fattar. Efter skolan kom Lukas till min skola och vi satt åh väntade på Julia, så kom hon och vi gick till vaxmora hem till Beijer. Där var också någon Gustav. Först var vi bara hemma hos honom sen drog vi ut till någon lekpark. Beijer är dum, han kastade coola på mig! wäääh.

Nu har jag precis käkat och kanske åker till sportfältet och träffar Julia och tittar på Lukas träning, men vet helt ärlligt inte om jag pallar. Har matteprov på torsdag som jag måste klara, jag vet, högpress på mig själv men jag hatar omprov. Så det gäller väl att plugga ordentligt.. hmm...

Jaja, fortfarande inga bilder och min kamera har typ över 100 bilder som jag inte kan lägga in , tummen upp (y)
Aja, hejdå!


bildbrist

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0