hemma!

2010-05-22 @ 22:52:02
Nu är jag äntligen hemma och kan andas igen. Första gången jag är hemma idag och verkligen tar det lugnt. tihi!
Dagen har varit super mysigt! Tyvärr så går det tydligen itne att ladda över bilder från kameran till pappas dator så ni får inga bilder just nu. Pappa är hos mina kusiner med min lillebror och de kommer väl hem när som helst antar jag så får fråga honom då.

Men iallafall, Lukas & hans lag vann med 4-1 och Jag, becca & Astrid låg och solade med bikiniöverdel, åt jordgubbar & chipsgrejs. Sen efter matchen så drog vi ner till edsviken och badade & solade. Tyvärr så har jag lyckats bränna min rygg, har bild på det. Sen drog vi hem till astrid och becca drog hem. Vi fixade lite och efter ett långt tag så kom Sofia och Julia så vi drog till berget vi skulle till och grillade, snackade om precis allt och hade det hur mysigt som helst. Sen körde Julias pappa hem mig och julia så kom hem för kanske 20 min sen. Jag vill verkligen lägga in bilderna, men det går ju tyvärr inte..

Jaja, nu ska jag sätta på Herbie fulltankad eller hur fan de stavas, smsa och dricka min kaaaaalla cooola.
vi hörs!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0