herregud

2010-05-05 @ 20:27:19
Andra avenyn är nu slut föralltid, och herregud säger jag bara. Allt hände på samma gång, lika hemskt och jag vet inte ens hur jag ska förklara det! Marcus försökte våldta Natalie inne på rbc och de kom fram till att Marcus var våldtäcksmannen. Gasch! Wääähh, varför ska det vara slut? Vill se mera "/

Jaja, som vanligt slutar det med att tårarna började rinna ner från min kind, är ju som sagt jättekänslig. Sitter och kollar på nelly, hittar ingenting särskilt, verkar inte vara på det humöret.
Funderar på att gå och lägga mig, men då kommer jag säkert vakna ikväll och inte kunna somna om, men jag har ont i huvudet och är hur trött som helst, så, vi får se vad som händer! ;)

 



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0